måndag 23 juni 2014

Förändring med ny knopp!





 I går köpte jag nya knoppar till våra dörrar i hallen och sovrummet i vår sommarstuga och jag fattar inte att jag inte kommit på den tanken för flera år sedan.
Tänk så mycket det lilla gjorde.
Dörrarna blev mer i fransk stil nu:)

Har målat skåpet med grundfärg idag men tror nog att jag låter skåpet se ut som det gör inuti nu, det är nämligen en fin mjuk ljungfärg redan inne i skåpet.

Mer bilder kommer, nu avslutar jag med en vacker blomma i min trädgård.






 Önskar er god fortsättning på kvällen.
Susanne

 

 


   



 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





 
 
 
 




 


 


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar