lördag 12 april 2014

Vackra saker i Annas Bod.


Här ska ni få se några söta muggar med lock som är från Frankrike.
Dom är storleksmässigt som en vanlig klassisk temugg.
I Annas Bod finns det massor med kaffekoppar annars att välja på. Jag tror hon sa att hon har typ 200 olika koppar.


Figuriner är tydligen på modet igen, det är annars sånt som jag förknippar med farmor typ.
Men, jag kan tänka mig att det skulle vara fint att använda tex. en sådan som på fotot om man gör en födelsedags dukning och temat går i rosa och vitt, romantiskt så det skriker:))
 

Här är en sånt jätte söt smyckeskrin som jag direkt visste vem jag skulle ge den till, en vän som varit ganska mycket sjuk på sistone och som ÄLSKAR rosa.
den fick alltså följa med mig hem.


 Påskpynt visar jag i morgon, en rolig eftermiddag fick jag idag.
Maken väntade hos svärmor och svärfar på lagom promenadavstånd och där drack vi gott kaffe med svärmors underbara bullar.

Sen tog vi en biltur och kollade in nybyggt område där det poppar upp nya hur varje dag känns det som.
Kul att finåka bara:))
Nu sitter yngsta dottern bredvid mig och målar en helt fantastisk målning i akryl. Hon är duktig på att skapa den ungen.
Maken skapar god mat just nu.
Jag bloggar.
Önskar er alla en fin kväll.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar