måndag 7 april 2014

MILLA keramik

Den här muggen med fat fick följa med mig hem, mitt första inköp men definitivt inte det sista! 
Jag har länge tänkt åka till Camillas keramik verkstad men i Lördags blev det äntligen av.
Jag kommer att ta mig tid här framöver att göra roliga saker på helgerna, jag behöver få åka runt och besöka olika platser och människor, människor som kan inspirera både mig och er som är mina läsare.
 
 Nu ska ni få njuta av bilder på så himla vacker keramik.
Allt detta är handgjort och bakom allt detta är det Camilla Pahlstad som bor i Örebro.
När man tittar på Camillas egen sida så finns det inga föremål i färger tror jag som jag valde att visa dom som är i en helt underbar aqua färg. Min favoritfärg kan jag faktiskt säga.
Jag har alltid gillat den tonen på både inredning, kläder, smycken och bruksföremål.
 
 
 
 
 
 
 
 
Tekannan är så vacker tycker jag. En riktig Alladinkanna!
 
 
Här är Marinblå Ella- den ponchon som verkligen är vår storsäljare hos oss.
I dag har vi haft kunder i butiken precis hela dagen och alla har gått hem med en Ella i sin favoritfärg.
Ja, det är självklart inte bara den ponchon vi säljer men jag kan säga att detta är ett fantastiskt plagg, alla kan hitta sin färg, vi, alltså MarthaMildred har den i 30 olika färger nu tror jag och det är så enkelt att piffa upp en enkel topp eller klänning med en Ella i färg eller helt enkelt bara i svart eller vitt.
Marinblått är snyggt även över svart, och den röda jumpern som heter Aston Martin är så jätte snygg under marinblå ponchon.
 
 
 
Klicka här:Länk till våra ponchon Ella

 
 
Här sitter jag i våra MarthaMildred kläder och smycken med min nyköpta mugg med gott te i.
 
 
Här är tips på en rolig aktivitet som jag redan pratat med några av mina vänner om.
Vill någon hänga på?
 
Här är länk till Milla Keramik
 
Nu ska jag dricka te ur min turkosa kopp och sedan sova tidigt.
Natti Natti
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar