lördag 22 mars 2014

OVOLIN


Jag och Knasterfaster  som hon kallar sig på sin blogg går ju alltid långpromenad på Söndagarna men härom veckan så bytte vi dag och gick på Lördagen istället.
Detta blev en trevlig promenad med ett långt stopp på OVOLIN som ligger i Karslund i Örebro.
Där kan man hitta allt möjligt bra om man ska bygga om eller göra om hemma.
Snygga sladdar till sina lampor-det skulle jag vilja ha:))




Jätte mycket söta knoppar har butiken så alla borde hitta sin egen favorit.


Skyltar är alltid roligt tycker jag, men hemma hos oss så passar den inte in att sätta skyltar på väggarna för vi har inte riktigt den stilen, men jag gillar det iallafall.



Jag får så mycket inspiration när jag är inne i såna här butiken, skapar glädjen kommer fram.
Och, det luktar så gott av linolja och miljövänlig färg.



Själva entré till butiken. Här kan man gå runt länge och bara titta på allt roligt och annorlunda.


 Här ser ni alla som vill åka hit uppgifter om butiken.




Här har vi vår butik. Ringgatan 28 i Örebro.
Vi delar butikslokal med en blomsterbutik som synes.


Vi har fått hem nya fina ögonskuggor och den som är i mjuk duvblå och brun är min favorit, den är utan glitter och det gillar jag.
Den kombinationen är så jätte fin, jag målar hela ögonlocket med blått och sedan lägger jag på ett tunt lager brunt.

 Här är Dagens Outfit med den helt underbara lilla ponchon med namnet Ella. Vi har flera rosa nyanser och på bilden är det en mjuk puderrosa Ella.
Snygg som scarfs på jackan också.


Här är en ny väska i samma mjuka fina puderrosa färg som ponchon.
Väskorna har vi bara kvar i 1 ex av varje färg så här gäller det att skynda sig om man gillar våra väskor.
Priset på våra väskor är 750:-


Önskar er alla en härlig helg.
PS. Om du gillar vår helt underbara jumper med namnet Bonn så ska du ta och besöka vår butik eller webbutik för vi har endast någon enda kvar nu- kanske inte ens det, för idag har jag varit ledig och Pernilla har jobbat i vår butik så jag är inte riktigt uppdaterad för dagen.
Vet bara att det bara var 3 st kvar i går.


Vår jumper i eko ribb som heter Bonn kan man till och med ha när man är höggravid som hon som jag fotat här på bilden ovan. Hon är i 27 veckan.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar