tisdag 18 februari 2014

Yvonne Ryding

 
 
I dag fick jag ett sms med bilder från senaste Svensk Dam tidning från min kära vän Sanna.
Kolla- Yvonne har samma kavaj som jag har och den är från er, MarthaMildred!
 
Jätte roligt tycker vi att det är såklart att Yvonne bär vår kavaj utan att bli mutad på något vis- av alla kläder som hon har i sin garderob så väljer hon vår sköna Coco Chanel inspirerade kavaj när hon ska vara fin!
En enda sådan har vi kvar i storlek M, sen är den helt slutsåld!
 
 
 


Idag har jag suttit och jobbat med att få till inspirationsbilder med mina egna tavlor som bakgrund.
Det är roligt när det är helt och hållit egendesignat, både kläderna och tavlorna- vi vill ju vara unika- det är ju vårt Mål.
Vi har ju tänkt länge att vi skulle ta fram tyger med mina egna tavlor som mönster men det är bara så att vi helt enkelt själva gillar enfärgat så vi håller oss nog till det förutom några stycken udda plagg som kommer som är riktigt sommarhärliga i både färger och mönster.

 
Det var allt för idag.
Nu blir det laxburgare för första gången i vårt hem.
 
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar