lördag 25 januari 2014

Wet n Wild


Nu var det jätte längesedan jag skrev något blogginlägg, men nu har jag ny dator så allt går mycket snabbare nu.
Just idag blev jag sugen på att skriva lite här.
Livet har blivit så mycket enklare nu när vi har flyttat vår butik, jag har njutit av att vi har kunder som hittar in till oss under hela dagarna, jag har inte behövt lägga så mycket energi och tid åt att marknadsföra oss bland annat genom bloggen utan har kunnat komma igång med att röra på mig, att umgås med familjen på kvällarna när jag kommit hem från butiken och har även tid att träffa vänner på ett annat sätt.



Det är trafik i vår butik hela dagarna och det är så underbart roligt att jobba!
Vi vågar utöka vårat sortiment och varje vecka så kommer det in nyheter.

I Torsdags fick vi hem en stor låda med makeup från märket Wet n Wild . 

Jisses vad populärt det visade sig vara. Sminket säljer som bara den!
En kund utropade i går-Åh! vad roligt! Äntligen kan jag handla Wet n Wild! jag köpte detta smink när jag bodde i England, och i Örebro finns det ingen som säljer detta men nu finns det här hos er!



Wet n Wild är ett av de fem bäst säljande kosmetikmärkena i USA och finns på över 40 000 försäljningsställen. Wet n Wild lanserades i USA på 1980-talet och var det allra första kosmetikmärket som erbjöd kosmetik under tio kronor. Både skådespelare och artister så som Claire Danes, Rachel Bilson, Avril Lavigne, Ashlee Simpson har använt sig av Wet n Wilds produkter.
I Sverige lanserades Wet n Wilds nagellack på manikyrsalonger på 1980-talet och blev snabbt en storsäljare, än idag är märket ihågkommet för sin höga kvalitet på lackerna. Wet n wild erbjuder modeinriktad kosmetik med högkvalitativ formula och innovatina förpackningar till kvinnor av alla åldrar. Wet n Wild är ett av det mest prisvärda märket på marknaden då ingen produkt överstiger hundralappen. Wet n Wild ger dig en glamourös look till ett fabulöst pris!

Vi har valt att ta in hela serierna av både de olika läppstiften och glansen, ögonskuggorna, ögonpennor etc. Vi testar nu oss igenom allting och det vi inte själva tycker är super, det tar vi inte hem mer av. Vi vill bara sälja det bästa!
Läppstiften är helt underbara- det är allas åsikt.
Vi har redan sålt slut på flera färger- men det kommer påfyllning igen såklart!
Priset på läppstiften är 69:-



Wet n Wild Mega Shield Lip Color That's Berry Beautiful

Wet n Wild Mega Shield Lip Color
Ett läppstift som ger en färg som håller i timmar. Den är smörigt mjuk för lyxigt släta och fuktiga läppar. Innehåller SPF 15 för att skydda läpparna från skadliga UVB-strålar. Berikad med Vitamin E och aminosyror för att återfukta läpparna. Innehåller även Oil Rice Bran, som är rik på antioxidanter och avocado olja som är naturliga mineraler samt protein och vitaminerna A, B2, D och E. Finns i 12 nyanser.


Wet n Wild CoverAll Concealer Palette

Concealer som döljer lika väl mörka ringar under ögonen som rodnader och andra hudproblem med de fyra olika nyanserna: beige, grön, vit och rosa. Grön neutraliserar rödhet i ansiktet, den vita nyansen används som highlighter och den rosa används till att trolla bort mörka ringar under ögonen. Den beiga nyansen används som en täckande concealer som även går bra att blanda med din foundation.
Innehåller naturliga ingredienser som jojoba olja, aloe vera och kamomill.

Superbra produkt säger våra kunder!
Priset är 69:-

Här kommer en inspirationsbild från Formexmässan som vi var på förra veckan.
 

 Vad läcker soffan är tycker jag!
En härlig kombination som sticker ut i mängden, det gillar jag.

Önskar er alla en härlig Lördag// Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar