tisdag 28 januari 2014

Härligt Pastelligt!


 Måste bara visa hur finurligt en monter var uppbyggd på Formexmässan.( Jag ska visa och skriva mer om den montern vid annat tillfälle, den är värd att visas upp.)
Dom har verkligen lyckats bra med att få till balansen trots alla olika storlekar på muggarna.



I vår är det riktigt inne med pasteller- det var mjuka fina pastellfärger på det mesta.
Och, vi på MarthaMildred är inte sämre än att vi också har valt dessa färger på en hel del i vår butik.
Jag gillar dessa härliga glassfärger!

Här är några bilder på våra nya söta koftor som just nu finns i 5 färger och ännu fler färger kommer undan för undan.

Dessa två mjuka färger kommer snart i vår lilla poncho med namnet Ella.




Här är ponchon Ella i en svag lila nyans.
Skinnhandskarna i samma vackra färg har vi också i vår butik.
 






Vilka vackra maränger som ligger här bland blommorna.

 Vi har även samma mjuka kulörer i sminket från märket Wet n Wild och här är en ögonskugga i duo om tre färger och asken kostar 69:- och skuggan sitter perfekt! Vi har självklart fler färger att välja på.
Vi är så himla nöjda med i stort sett allt som kommit hem.
Mascaran har vi provat en sort och den är vi inte så begeistrade i så den skippar vi men vi har lagt order på serien Fergie och där finns en mascara som sägs vara riktigt bra.
Det vi säljer ska vi vara 100% nöjda med själva-annars får det vara!


Titta så underbart fin Emma stolen är med ett skimrande silkessammets tyg i vackraste rosa ton.
Pappa har en sån här stol, jag tror jag ska fråga honom om jag kan få den- då vill jag klä den så här fint. Vi har en tapetserade här på väster i Örebro, men jag tar tacksamt mot tips om någon av er läsare kan rekommendera någon bra till mig.

Kul att göra om gamla slitna möbler till nya fantastiska skapelser!

Men, ibland är det kul med något helt nytt också.

Vi har förnyat våra fönster hemma nu efter jul och jag har köpt så jätte snygga fönsterlampor av Carina som har blomsterbutiken som vi delar lokaler med. Fiorella som blombutiken heter har så mycket fint till hemmet, mycket mer än bara blommor.
Vi gick runt i huset och kollade in våra förändringar jag och ena dottern i går kväll och vi är mycket belåtna:)) Hela huset känns NYTT!
Bilder från hemmet kommer en annan dag.

Önskar er alla en fin dag och hälsar er välkomna till oss på Ringgatan 28. Vi har öppet alla dagar i veckan 10.00-18.00 Lördagar 10.00-14.00

Susanne

PS nu precis så kom veckans tredje leverans med stickade tröjor. Kom och kika du med:))

1 kommentar:

  1. Rosa fåtöljen skulle passa perfekt i min Walk-In-Closet :)
    Kommer förbi någon dag och kollar nya sminket och allt annat ni fått in.
    Kram/ Josephine

    SvaraRadera