onsdag 13 mars 2013

Herr & Fru Domherre



I går fångade jag både  herr och fru Domherre i samma bild i går!


Jag är så glad över mina små fåglar och jag tar uppdraget på fullaste allvar med att se till att alla blir välgödda!




Här är en ny väska i vårt sortiment. Den är jätte bra inuti med mycket fack precis som dom andra väskorna har.
Snyggt med den stora knappen.





Evenemang på Lördag den 16 Mars hos oss i vår butik på Idrottsvägen 37 i Örebro.

Vårväder med snygga vårskor+ kläder
Dagens lott unna dig för ansiktet något gott
En massage eller två, för att bli välmående som människa kan man sällan nog få
När det gäller så vet MarthaMildred var modet högst smäller
Kom på lördag förbi så ger vi dig en dag att minnas med glädje lika stor som fyrverkeri


Som sagt, nöjet är på vår sida och 16e mars har vi öppet hus där du får pröva allt från skor, vackra kläder eller massage/spavård för otroliga priser som 200kr för ansikte 30 min eller massage samma pris och tid.

Länk med vägbeskrivning till oss

Länk till MarthaMildreds webbutik

Varmt Välkomna på Lördag och även i morgon såklart:))

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar