fredag 8 februari 2013

Succé !


 Precis som vi hoppats och trott så gjorde väskorna succé i vår butik.
Alla röda väskor är redan slut och bara en svart och gul väska finns kvar!
 Tanken var och är också att vi inte vill ha mer än några få väskor i samma färg och modell, samma princip som med våra stövlar och skor och även kläder såklart.

Efter målarkursen slutat i går kväll så la vi en ny order och det var nog den snabbaste repit-order jag någonsin gjort, redan samma dag vi fått leverans så gör vi ny order.
 

Flera modeller är slut och går inte att beställa mer av men vi har beställt hem andra modeller som fanns kvar i gårdagskväll så är du intresserad av våra väskor så ska du nog skynda dig att komma för att spana in vilken modell som passar dig.

Utseende är självklart viktigt med innehållet är ändå det viktigaste och här kan jag nu säga att dessa väskors insida är perfekta!
Många fack, både med och utan dragkedja.
Nu behöver jag inte ha allting liggandes i en enda röra som jag har haft hittills när jag bara haft en eller två små extra fickor på de senaste väskorna som jag har använt mig av.

 Det var just att väskan är skön att bära på axel och i hand och hur väskorna ser ut inuti som gjorde att vi ville ha dessa i vår butik.
Komfortabelt är viktigt för oss i alla lägen!
 

Våra scarfs passar perfekt till väskorna.







 


Tom & Eva –Paris-®” is a registered brand, property of FDM Diffusion Paris.
The fashion line “Tom & Eva –Paris-®” signs bags, belts and shoes produced by FDM Diffusion.







Väskan i lack som också har axelband kostar 550:- . Röd väska kommer också!


I morgon har vi öppet i vår butik från 1200.-15.00
Varmt välkommen!

Lördag den 2 Mars  har vi Vernissage hos oss på MarthaMildred.
Då är det alla kursdeltagare som ska ställa ut sina verk och det ska bli så roligt att få hänga upp dessa fina och roliga tavlor i rampljuset.

Vi bjuder på mousserande vin och alkoholfritt såklart och lite "mingeltilltugg".
Vi slår upp portarna klockan 12.00-15.00

Du som är nyfiken på att börja målarkurs hos oss, komma och kika på vad som skapats i vår ateljé under dessa 6 veckor.

NY kurs startar Lördag den 9 Mars 
Onsdag 13 Mars och Torsdag 14 Mars
Anmälan kan göras redan från och med idag!
 
Vi hälsar alla varmt välkomna då.
 

Susanne & Pernilla

1 kommentar: