fredag 4 januari 2013

Skalets inredning

   
  Här är några bilder från inredningsbutiken i Vemdalsskalet.


Här hittade vi en bra ha sak. En flaska Linoljesåpa som är superbra att göra rent med och få bänkskivor fina, sa Åsa..
Jag ska använda det till att polera upp fläkt och kakel och klinker i badrummet.



Snygga lampor tycker jag.
Skulle vilja "hitta" ett horn billigt någonstans och måla det vitt och göra något roligt själv av det.
Får se om jag kan hitta något loppisfynd!
 



 Det tog ett tag innan jag såg att vissa av deras inredningsprylar var gjorda av både gamla slalomskidor och andra gamla skidor.

Nu ska jag rota i vårt garage och se om vi har några gamla skidor kvar efter min pappa för då ska jag använda dom som en inredningsgrej.
Hoppas....
Kul när man tar till vara på saker tycker jag.
Egentligen skulle man inte slänga nåt alls utan invänta och fundera ut hur man skulle kunna göra om eller måla om eller använda prylen till något annat, men vart i hela friden ska man göra av allt?
 







Idag ska vi fotografera allting nytt som vi fått hem så nu är det dags för en kaffe och sen beger vi oss ut på arbete hela dagen.

Jag önskar er alla en fin dag.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar