söndag 27 januari 2013

och så här blev dom!


Ja, kära nån, min första reaktion när jag öppnade altandörren för att ta in plåten med pralinerna var -
F.....N! detta är inget för mig! Jag är inget bra i köket, det är liksom inte min plats. Jag ska ge boken o formarna till Pernilla!

Titta, jag hade glömt bort att jag skulle ställa ut plåten bara en liten stund o sen ställa in dom i kylen, och så är all choklad täckt med snö!!!!

Jag har penslat bort snön nu och kastat bort dom som var " blöta" o tillslut så fick vi fram några på fatet!


Ja, det syns att det inte är proffs som gjort dom men tusan, -jag ska inte ge mig, jag ska göra nya !!!

God natt!
Susanne

4 kommentarer:

  1. Jätte läckra! Konstverk!

    SvaraRadera
  2. Ja, och nu provsmakade vi ikväll och dom var faktiskt goda, även om dom ser lite hemmagjorda ut:)) men skam den som ger sig!

    SvaraRadera