söndag 9 december 2012

Tips på hur broddarna blir snyggare!



Jisses vilka läckerbitar dom här små Cupcake Chocolates är!
Den är en ganska dyr förpackning 149:-men man tar bara en för dom är så mäktiga.
Hade tänkt spara kartongen till julafton men va tusan....
I går hade vi myskväll hemma, jag hade först tagit en massage behandling hos Manne , massören som finns i samma lokal som MarthaMildred och efter det så kändes kroppen avslappnad och fin. Efter middagen  hemma i går kväll , tja, så vad smakade bättre till espresson än en liten god cupcakes gjort på tryffel.
Svårt att välja ut bara vilken man ska välja. Alla är så vackra.
Själva skalet är också i choklad.


Som avslutning på dagen gjorde jag en ansiktsbehandling med min Nuskin apparat. Det är helt ofattbart vilken skillnad en enda behandling gör i ansiktet!
.



Här har jag satt på mina broddar som familjen hade köpt till mig i går. Jag ser broddarna som en liv försäkring!
Att halka omkull sätter stopp för så mycket om man slå i backen fel. Då är det adjöss med träning och jobb  för en bra tid framåt och det ska inte ske.
Broddar är ju inte direkt snyggt men jag har målat mina turkosa piggar svarta och då smälter dom in mer i stöveln.



Här har jag målat på ena av piggarna men mer färg måste det vara så klart!

I dag har vi julmarknad och öppet hos oss från 11-16
Vi bjuder på kaffe och hembakad saffransbulle.

Massor med presenter kan du hitta hos oss.

Varmt Välkomna till MarthaMildred!

Om vi inte ses så önskar jag dig en trevlig Söndag.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar