torsdag 27 december 2012

Tips på bra makeup produkter!



Nu vill jag delge er alla som är som oss tjejer hemma i vår familj, vi gillar att måla naglarna.
Det är ju hopplöst att hitta nagellack som sitter bra och vi har verkligen testat många olika märken.
Men, essie som man köper på bland annat HM är ett som jag tycker är bästa i test!
Jag gillar matta, mustiga färger som verkligen täcker och en stor fördel med detta lack är den rejäla penseln som verkligen är superbra att måla med.

Vi hade svårt att välja bland alla snygga färger, men det blev de tre högra lacken som vi inhandlade igår.
Det röda hade vi sedan tidigare och det var då vi märkte hur mycket bättre det är än andra märken som vi provat.
 

Här är en mascara som jag också vill rekommendera, jag har provat de flesta, både riktigt svindyra och även billiga, den här kommer från Apoteket och är ett märke som tillhör kategorin mineralsmink.
Jag tycker den är jätte bra, även döttrarna gav den väl godtjänt.
Den ger fylliga, långa fransar.

Rimligt pris.199:-

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar