fredag 7 december 2012

Pyssel med fårskinn!


Här blir det lite mörka bilder men bilderna är tagna i natt för det var då som jag höll på med mitt lilla pyssel.
Jo, det var ju så att jag sett så fina adventsljusstakar med fårskinn på men jag tycker inte att jag bara kan kassera mina ljusstakar som är ganska nya i ek så jag åkte till Rusta och investerade 149:- i en rund fårskinnslapp som är till stolar, det var det mest ekonomiska jag kunde hitta på. Ville ju inte köpa o klippa söner ett stort skinn.

Jag ritade av formen på skinnet och klippte ut och fick ju lov att skarva men det syns inte.

Så, klockan 24.00 stod jag här i köket nöjd och glad över mina "nya ljusstakar"!





När jag ändå fotade så passade jag på att ta fler bilder och här är det de glasunderlägg som vi säljer hos oss på MM och som jag designat. Dom passar perfekt i storlek i Brukas korg. Mina egna har jag haft i hur många år som helst, typ 15 år kanske, och dom är lika fina.
Vi använder dom ändå dagligen för att skydda alla bord.
Perfekt o billig julklapp. 100:- för en present förpackning med 6 stycken olika motiv fast tagna från samma tavla.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar