fredag 2 november 2012

Att njuta av det goda!

     

Här är ett bildcollage på Manne och hennes SPA rum.
Jätte roligt att hon snabbt fått många nya kunder och redan är i full gång hos oss.
 Ta och testa en stunds massage. Du bestämmer själv hur kraftfull massage du vill ha.

Hon är en stor tillgång på många sätt. Det är framför allt roligt att vara många som fikar ihop, både vi som jobbar på MM och kunder.
Alla som känner mig vet att det är en viktig stund för mig.
Njuta av livet ( kaffe) är viktigt.


  Den här tavlan går" tamejtusan" inte att få bra på foto!
Ingen av de här två förresten!




Idag, i morgon, det är sitt val står det här. det tycker jag är bra text. Det är bara vi själva som väljer.



 Den här tavlan med tulpaner är inte klar än, så fortsättning följer.Här ser tavlan liten ut men det är en stor duk jag målar på. Jag vet inte om jag ska måla över himlen eller behålla den? Den är klar när jag kan hänga upp den på väggen, tills dess så står den bara på golvet.
Konstig förklaring på vad som är färdigt eller ej, men så är det.


Jag gillar att måla abstrakt också, jag målar faktiskt lika gärna abstrakt som föreställande men mest gillar jag att måla så som tavlan nedan:
 



Jag är såååå lycklig när jag målar naivistiskt. Den är inte riktigt färdig än, men nästan. Tavlan är alltså bara en, fast den är långsmal så det gick inte att fota den på ett bättre sätt.




Vi hälsar alla Varmt välkomna till oss i vår butik på Lördag då vi kommer att ha öppet som vanligt mellan 12.00-15.00.

Vi har haft en jätte bra dag hos oss i vår butik och vi åkte hem glada och nöjda.

Nu har jag fått en tjock pärm med studiematerial från Skandinaviska ledarhögskolan och jag kan bara hålla med Pernilla som sa-ska du läsa allt det där? Uj, uj, uj!

Hon står på tur för nästa gång ska hon ta sig igenom detta!

Mindfulness konsten att leva med medvetet närvarande i nuet! Så står det på pärmens omslag.

Nu är det sömn som står på tur.

Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar