tisdag 16 oktober 2012

Vi bjuder på Frukostbuffe´!


I morgon har vi öppet i vår butik från 14.00-18.00.

Men, jag vill passa på några dagar i förväg att berätta lite om vad som är lite extra hos oss på Lördag.
Jo, dels kommer Marianne Viktorsson ( Manne) vara på plats och ge massage behandlingar.
Sedan har vi vår frukostbuffe´som vi bjuder på från klockan 10.30 och då bör man vara på plats. Samtidigt som du som gäst avnjuter en god frukost så visar vi upp kläder från vår kollektion.

Heléne Wrang visar upp delar från sin kollektion från Kreativ Insikt m.m.

Och Kerstin Birath som jag känt i många år kommer med sin kollektion med Party Light ljus och visar upp den i ett av våra rum och den som vill kan både beställa ljus och boka egen visning hemma hos sig.

Det blir alltså en Lördag med lite extra hos oss i vår butik.
Ta med dig vänner/ släkt eller kollegor och ha en riktigt skön Lördag förmiddag hos oss och unna dig en härlig massage behandling.
Vill du äta frukost så ska du höra av dig så vi vet hur många som kommer.
0735-169600, det går alldeles utmärkt att bara skicka ett sms.





Smycken från kollektionen Niiice finns hos oss.
Jätte snygga och till mycket bra pris!



Här är en kraftig lång silverpläterad kedja för 250:-



Den här tekoppen och ljuslyktan har design från mig och dessa finns inte att köpa men vi har både laminatbrickor, karottunderlägg och glasunderlägg till försäljning. Nya tavlor hänger nu uppe på väggarna hos oss. Jag håller på att dra sista strecken på några nya alster.



Stövlarna från Art och Neosens är till och med snygga på undersidan.

Här är min egen privata party sko! Man kan inte tro det men den är faktiskt skön att ha på sig. Märket är Neosens och självklart går det att beställa hem till den som precis som jag gillar guld och glamour.


Våra ljuddämpande tavlor har utökats i sortimentet och senast idag gick en tavla iväg till en kund i Stockholm och det var samma som vi har här på väggen som den här kunden ville ha.

Men, vår egen har vi självklart kvar på vår vägg.



Här är MarthaMildreds bok med bilder på våra kläder. Roligt att få se bilderna i en riktig  bok, det blir lite annat än bara på datorn.

Dags att måla i min ateljé.
Önskar er alla en fortsatt trevlig Tisdagkväll.
Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar