tisdag 9 oktober 2012

Slips dag.

Nu är det inte bara såna här färgglada slipsar som jag designat !


Har varit på ett tryckeri på förmiddagen och vi har provat oss fram och det fungerade alldeles utmärkt när vi provtryckte.
Färgen är vattenbaserad och miljövänlig och det var så vi ville ha det. Likaså fungerade det att trycka med guldfärg. Trycket blev mjukt och skönt att ha på en tröja eller topp.
Nu har jag hittat slipsar i min ateljé som låg nerpackade och som jag helt glömt bort.

Jag har designat siden slipsar för massor med både stora och små företag under många år. Här nedan visar jag bilder på några och dessa var beställda till företag i Örebro, men jag har designat slipsar även till företag i hela Sverige och även i andra länder.
Jag designade också slipsar som jag själv sålde.
Den övre med tomtar är det ett företag. Den gjordes också i en grå variant.

Så , i morgon kan man fynda och köpa sidenslips till någon "man" tycker om!
Vi tar mellan 50-100 :- / styck för dom. Finns diskreta och mer utstickande varianter.


Det här var en Örebro slips som företagare fick i present när dom var här i Örebro.


Det här var en jätte omtyckt slips som jag gjorde till  Capio (Läkargruppen) . Typiska symboler från Örebro finns med på den och varenda liten detalj har jag tänkt igenom på den.

Ja, så här skulle slipsarna se ut för ett par år sedan!

I morgon kommer Manne, massören och första tiden är inbokad men från 17.30 finns det tider.

300:-för 30 min
400:- 45min
500:- 60 min.
Ring eller sms:a gärna och boka tid.

Helené Wrang kommer också att vara hos oss och har med sig härlig , avslappnande musik på CD skivor från märket Kreativ Insikt som hon säljer. Hon har även med andra produkter till försäljning från samma märke.


Varmt Välkommen till vår butik i morgon Onsdag 14.00-18.00 ( För er som ska ha massage är det öppet längre, enligt överenskommelse om bokad tid).

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar