måndag 9 juli 2012

Lodjur efter vägkanten

Den här bilden fick vi på sms från våra kompisar Henrik och Åsa när dom åkte hem från oss i Fredags kväll.
 Där vi har vårt sommarhus finns det Lodjur. För ett antal år sedan så fick vi glädjen att se ett mitt framför ögonen på oss när vi kom i vår bil. Det gick rakt framför vår bil och hoppade sen upp på en stor sten på sidan av bilen och tvättade sina fina öron och ansikte.
Vi blev stående mitt på grusvägen som förhäxade ända tils vi såg i backspegeln att det kom en bil bakom oss. Jag hade bilrutan redan nerdragen så jag vinkade och pekade upp mot Lodjuret så jag tror den efterkommande bilen också hann att se en skymt av den stora " Kissen".
Men Åsa och Henrik kom riktigt nära djuret och hann ta ett kort.
Jag har visat bilden för många andra vänner och gissa om alla är avundsjuka på dom. Det är inte många som får chansen att se ett Lodjur i vilt tillstånd.






 Här är nya bilder på tunikan Bentley med kort ärm. Tunikan är superbra passform på och det är bara att tvätta och hänga den.
Den finns i färgställningen lila/ svart.


Lägg till bildtext


Byxan Nice är jätte fin till tunikan.



Här är vår storsäljare klänningen Ferrari i en riktigt Ferrari-Röd färg.
Jackan / tröjan / kavajen heter Dodge och här är den i varmvit färg med röd kant.. Dodge är lika snygg till ett par jeans som till en fin klänning eller kjol.
Knapparna är exklusiva, äkta Coco Chanel knappar i  metall.



I kväll ska jag tidigt i säng, vi har börjat lyssna på en av ljudböckerna som jag köpte på loppiset för 5:-, Evas öga är det vi lyssnar på nu. Det är bara så helt underbart att lyssna på en bra ljudbok innan man somnar. Vi drar runt kassetterna överallt nu och lyssnar i bilen också.


Önskar alla en god natt sömn.
Susanne