söndag 10 juni 2012

Underbar cafeínteriör

Underbar inredning !


Fint även bakom kulisserna!

Vacker skyltning tycker jag det här är.
Roliga och annorlunda inredning. Skulpturer i lera stod placerade lite varstans.
Detta var ett Café som jag önskar fanns på närmare håll än Köpenhamn. Det var så smakfullt och rent här inne.Allt andades elegans. Inte något stort sortiment på bakverk men det som erbjöds var gjort med "knorr". Bättre med kvalité´än kvantitet är min filosofi!
Jag har visat några bilder i tidigare inlägg från detta Café´t men jag kände att jag ville visa lite mera bilder härifrån. Jag längtar redan att få sitta härinne och njuta igen. Både gommen och ögat får sitt här.

Om någon undrar så är bilderna från ett Café´i Köpenhamn.





                                                     Nyhet i vår kollektion är
                                                               


Dodge i Rost 


Fina detaljer , allt i hög kvalite´.



Nu ska jag till återvinnings stationen , det är aldrig roligt!
Sen är promenad , solen har äntligen tittat fram nu.

Susanne