söndag 27 maj 2012

Nyhet! Ferrari i rostbrunt


Här vill jag visa bilder på vår storsäljare Ferrari men i en ny färg som passar lika bra nu i sommar som till hösten.
En härlig rostbrun färg.
Klänningen är fin med tunnstrumpor men jag för min del gillar den absolut bäst ihop med vår nästa storsäljare byxan Nice.
På begäran från många kunder så har vi den nu i både långbyxa och trekvarts modell och i flera färger.
Vit finns den i både en tunnare jersey och så det tyget som vi visar här på fotografierna.
Den finns även i cream, rostbrun, svart och i jeanstyg.
Linningen är hög just därför att det inte ska bli en kant som man ser om man har byxan till en mer åtsittande klänning eller tunika.
Byxlinningen går upp på magen där man är som smalast så det ger ett slätt utseende.


Det här tyget i jersey är ett underbart tyg att ha på sig. Det kommer nu också att kunna fås i våra jackor Nottingham och Dodge.
 

Den mjuka , varma tonen ger ett behagligt intryck.
Detta är en av mina absoluta favoriter just nu.

Vilken underbar helg det varit. Sol från klarblå himmel. Hela helgen har vi tillbringat ute på altanen.
Hur många frukostar kan man äta utomhus tidigt på morgonen utan att huttra lite? Inte många, så nu är det bara att njuta av dessa varma dagar.
Tänk att kunna äta alla måltider utomhus, så skulle jag vilja ha det ALLA dagar om året!

Susanne