söndag 15 april 2012

Hemma hos Lady & Alvin


Det här är Lady....
.

Och det här är Alvin, den lilla gosingen som vi brukar vara barnvakt åt ibland.
Lady är alltså den lilla nykomlingen och dom bor i varsina burar för säkerhets skull!

Lady är av den långhåriga sotern och jag tycker hon är helt ljuvligt söt.
Alvin är lika söt så klart i sin fina stjärngosse strut som dom gjorde till honom i julas.

Hemma hos dom här två små hamstrarna så bor den familjen som min yngsta dotter tillbringar sin mesta tid i  om hon inte är hemma. Där bor det två rara flickor. Dessa tre  har kännt varandra sedan dom var små.
Och, dom håller fortfarande ihop och har super roligt.
I dag hade dom bakat dessa läckerbitar, som var lika goda för ögat som för gomen!

Dom var faktiskt så goda så dom tyckte jag kunde lägga ut receptet på dom, men det var ganska många moment att göra , så dom sa att det var tur att dom var tre som hjälptes åt!


Cupcakes med molntäcke 











Oerhört bra text på skylten som Kicki köpt och hängt mitt på köksväggen.

Butiken som Kicki köpt den i har slagit igen, men, jag kanske kunde skriva texten  direkt på väggen, det tycker jag var en ännu bättre ide´!

Önskar er ALLA en god natt sömn.
Susanne