måndag 23 januari 2012

Favoriten bland alla!



Nu har vi haft underbara dagar på Formex mässan.
Som helhet så är den väldigt lyckad för oss på alla vis.

Det allra bästa förstås är att vi har haft så vansinnigt roligt hela vårat monter gäng.
Vi har skrattat och pratat allvar och vi har verkligen stormtrivts med varandra.
Jag sa på Söndagförmiddagen att " så här roligt kommer jag aldrig mer att ha det på en mässa" och då blev det liv i luckan.
Susanne! Detta är bara början på vår gemensamma framtid!
Jag ska skriva om vad dessa fem tjejer jobbar med var och en. 
En personlig presentation är dom alla värda.

Vi har alla nåt att ge varandra och kan utbyta erfarenheter. 
Jag kan bara säga " Vilken tur att vi hamnade med er i samma stora monter".








Nya mycket viktiga kontakter har även knutits utöver försäljningen i sig.

Vi har fått mycket positiv respons på våra kläder och vi kan se några plagg som verkligen tillhör favoriter.
Vi vill hålla vår kollektion ganska liten och behändig vilket underlättar på alla håll och kanter för oss som jobbar med den. Även för butikerna som ska sälja våra plagg så är det bra om kollektionen är hanterbar och man inte får hyllvärmare. 
Hellre att vi plockar bort än har för mycket!
Så tycker vi!

Här är favoriten NR 1.
Ferrari och byxan Nice. Ferrari   Nice
Klänningen Stockholm  Stockholm
Bentely har slagit mycket väl ut. Bentely utan ärm
Koftan Riga Riga
Mirakel-kjolen som ALLA borde ha i sin garderob Lincoln. Lincoln , finns i tre längder
Kjolen Chicago är lika omtyckt. Chicago



God natt önskar jag er Alla.

Susanne