onsdag 26 oktober 2011

Hej på er!

Hejsan! Idag tänkte jag, Olivia göra ett inlägg här på bloggen. Jag har fotograferat några av kläderna sist vi var ute, på flygplatsen och jag kommer fotografera mycket mer för Martha Mildred i framtiden också. Jag kommer säkert fixa och trixa lite med webbdesign osv. också, allt som har med media att göra! Vem vet, kanske kommer ni få ser mer inlägg av mig här på bloggen med :)

Nu ska jag snart cykla över till Susanne med en skiva med alla bilderna från fotograferingen. Men jag tänkte lägga upp några stycken som ett litet smakprov här på bloggen också :) Vi hade så otroligt roligt när vi fotade! My och Maria som är modeller är båda riktigt duktiga och vi samarbetar alla bra tillsammans, vilket är så sjukt kul! Och vid den här fotograferingen trivdes jag extra bra, för vi hade en så häftig miljö. Svartvitt-60tal-flygplan. Hoppas vi kan göra fler coola teman i framtiden :)

Här är iallafall bilderna (ni kan klicka på dom för att se större):












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar